Bestellen

Bestelling plaatsen
Een bestelling plaatsen werkt heel eenvoudig. Maak een account aan en log in met je inloggegevens. Voeg de gewenste producten toe aan je winkelwagen. In het winkelwagenoverzicht vind je de producten die je wilt bestellen. Klik vervolgens op afrekenen en controleer je gegevens. Je kunt je bestelling afronden door te betalen via iDeal of via een bankoverschrijving. Je ontvangt daarna een orderbevestiging per e-mail.

Eventuele opmerkingen over bijvoorbeeld de gewenste houtsoort of afmeting kun je plaatsen in het veld ‘Opmerkingen bij bestelling’.

Bestelling wijzigen of annuleren
Een bestelling via de webshop kun je niet online wijzigen of annuleren. Bij vragen over je bestelling kun je contact met ons opnemen.

Bestelling volgen
Nadat we je bestelling hebben verstuurd, ontvang je van ons een bevestigingsmail met een Track&Trace-nummer. Met dit nummer kun je de verzendstatus van je bestelling volgen en weet je dus precies wanneer jouw bestelling wordt afgeleverd.

De status van de bestelling
Bestellingen die door de brievenbus kunnen, kun je niet volgen via Track&Trace. In de meeste gevallen heb je deze bestellingen binnen 2 tot 3 werkdagen in huis. Voor vragen over de status van je bestelling kun je contact met ons opnemen. Onze klantenservice kan je meer vertellen over de verwachte levertijd.